30 agosto 2008

O meme da fim do mundo

O amigo residente da illa de Gorée deixoume um recado estes días para que fixera um meme
Se fose a fim do mundo:

Que tema che gustaría escoitar?

Ultimamente a verdade é que estou escoitando diferentes cousas, de diferentes interpretes. Mas gracias a um amigo descubrim umha obra que si me gostaria escuitar em directo “Campanades a Morts” de Lluis Llach (despois de ver a interpretaçóm que fai no documental “La Revolta Permanent”

A que livro lhe botarías un olho?

Tenho pendentes varias lecturas, já que a última vez que fum a Compostela merquei varias cousas para ler. O que leo ultimamente som livros de historia e biografías de xente interesante, tambem tenho pendentes os livros de Estaleiro.

Con quen che gustaría falar?

Co colegas de Compostela, este verám nom nos vimos muito e um já empeza a botar em falta esas conversas mentres tomamos umha cerveja antes de saír de festa.
Tambem tenho ganas de falar com umha boa amiga, porque gosto das conversas que tenho com ela.

Que che gustaría comer?

A verdade é que si o meu verám tem algo anormal e o tema das comidas. Entre patróns, reunións familiares e ceas cos colegas a estas alturas nom tenho ningumha interese em comer nada especial.

Que farías e que che queda pendente por facer?

Muitas cousas.
O primeiro que faría sería ir colhendo a viagem para as ferias do mes que vem e quedar coa xente que preciso ver.
Cousas que me quedam pendente há tantas que nom sei por onde empezar.

Creo que já cumplim umha parte do me encargou a outra prometo facela tambem.

Nenhum comentário: