11 junho 2008

A Europa social?

Tinha pensado falar das estrelas azuis e do traslado de ENCE, mas nas últimas horas o parlamento europeio vem de aprobar a medida máis grave em muito tempo contra a clase obreira a aprobaçóm da directiva que aumenta a jornada laboral a 65 horas semanais.

Suponho que os primeiros que tomaram nota da medida aprobada serám os ministros da UE e todos os deputados do citado parlamento, eses senhores que trabalham da terceira feira a quinta e logo tenhem a bem cobrar umha cantidade de dinheiro desorbitada e fora da realidade dos soldos que cobra a xente que eles representam.

Mas nom vai ser asim, vai pagar o pato o pobre trabalhador o mesmo que esta sufrindo a crise. Crise da que nom é culpábel porque nom foi el o que pensou que o melhor xeito de facer um estado de benestar era nom creando industria e so adicándose a especular co cham e tampouco é responsábel de que algumha mente “espabilada” tivera a bem invadir um país por conseguir negocio para os seus amigos.

Cada día que pasa tenho máis clara umha cousa, os partidos políticos que estám num parlamento nom podem ser considerados de esquerdas porque cada dous por tres estam traizoando os seus ideais. Mentres pregoam que os soldos debem manterse estábeis polo momento em que vivimos eles tomam medidas para subir os seus soldos ou para cobrar o día de manha pola súa labor realizada. Eu som dos que creo que os políticos estám para facer umha labor nom para lucrarse desa labor, mas debo ser eu o que estou trabucado.

O que si creo é que os sindicatos da UE debem empezar a pensar em tomar medidas e preparar umha gram greve que afecte a todos os países membros, porque se permitimos que esta medida saia para adiante o que vamos facer e permitir é que se perda um luita que custou muito ganhar. Por iso creo que urxe um posicionamento serio porque se os sindicatos permanecem parados e nom fam nada cando nos demos conta a directiva já esta aprobada e nom haberá volta atrás.

Nenhum comentário: