03 junho 2008

Em piragua pola ría

Dende pequeno sempre fum namorado de todo o que tinha que ver co mar, sempre me atraeu a ideia de probar a montar numha piragua e onte por fim tivem a oportunidade grazas a um amigo.

A experiencia transcorreu no entorno de Mugardos, saíndo da súa praia e chegando ate as portas de Punta Promontorio, sim as portas da mole de Reganosa e Forestal (algum día haberá que falar desta empresa que para muitos pasa inadvertida). A verdade é que me gustou muito e conto voltar a repetila e facelo melhor do que o fixem desta vez, tivem algum problema co timom da embarcaçóm e cando um barco que saia do peirao de Curruxeiras (Ferrol) provocou algumha onda mas nom se produciu ningúm problema destacábel.



A verdade umha das cousas que máis me chamou a atençóm foi que na zona da praia de Mugardos podíanse apreciar muitos peixes, algo destacábel vendo o estado no que se atopam as augas da ría. Na zona do peirao de Mugardos notábase umha gram cantidade de aceites na superficie da ría e tambem a gram sucidade que había em Punta Promontorio. Pódese dicir que temos as nossas rías em estado terminal e que já urxem medidas para resolver este problema ou cando nos demos conta teremos perdido a gram riqueza que suponhem.

Esta claro que as políticas levadas nos anos do ministro franquista coas axudas europeas nos levarom as nossas rías a estar neste estado. Inverteuse o dinheiro em paseios marítimos, mausoleos e portos deportivos deixando a um lado o saneamento das nossas rías co que significa isto, a perdida dum dos nossos recursos que nos fai únicos as rias.

Hoje vos quería falar da experiencia e nom do estado das rías asim que vos deixo, cum conselho se algum día podedes nom deixedes de probar a experiencia de montar numha piragua porque poderedes olhar as cousas dende o lado contrario que a maioría das veces, é dicir, dende o mar.

2 comentários:

LM disse...

e os mujos transgénicos?

Anônimo disse...

tiveches moita sorte de non dar a volta cando entrou o mercante(inda por riba a beirinha de reganosa):
ias ter descuberto as profundidades da ria, que esas si que estan cheas de merda, e os mujos mutantes.

ja sabes cando queiras repetimos pola costa de maninhos que tamen ten a sua aquela.