07 setembro 2008

Desencanto

Nos últimos tempos esa sería a palabra que melhor define a minha vida, porque síntome desencantado, nom gosto de muitas cousas que vexo mas empezo a dubidar se merece a pena luitar contra elas.

Como já dicía fai um tempo estamos metidos numha gram cruzada do espanholismo para acabar com nós, coa nossa identidade como povo. Seguem atacando a nossa lingua falando de imposiçóm, cando o único idioma que se lhe impuxo a este país foi o castelam, é raro o día em que nom sae merda das súas bocas (informes de clubes financeiros, empresas com manifestos raros, políticas fachas que venhem a vender mentiras). Um día alguém debería pararlhes os pés e decirlhes as cousas com claridade.

O problema nom é ese, o problema é que cada día noto que polo menos eu empezo a estar sem ganas de luitar. Empezo a notar o meu desencanto com esta situaçóm mas nótome sem ganhas para defender as minhas ideias, suponho que seram momentos mas atópome desencantado .Ogalha sexa algo puntual é as cousas voltem a ser como antes porque tampouco me sinto cómodo mas nom tenho ganas de facer nada. Por sorte sei que estou rodeado de xente que seguira defendendo esas ideias nas que cremos, obrigado por estar aí, e dende aquí vos pido desculpas por estar fora de jogo.

Nenhum comentário: