05 setembro 2008

O cambio polo que luitamos

Vam tres anos dende que este país decidiu botar aos gaivotas do poder, e parece ser, que os que chegarom para sucedelos olvidaronse do que nos dicíam e andam a cometer os mesmos erros que os anteriores. Agora nom vou falar do goberninhos vouno facer do caso que lhe aconteceu a umha persoa que se criou preto do castro.
Um rapaz participa num certame literario organizado por certo concelho, governado polos gaivotas, e tem a fortuna de vencer. Como ganhador do certame correspondelhe umha cantidade de dinheiro e a publicaçóm do seu poemario, mas todos sabemos como som as cousas. O poemario tem que esperar um tempo porque a editora é pequeninha e leva atraso na publicaçóm das obras ganhadoras, o tempo pasa e por circunstancias da vida aos gaivotas danlhes pasaporte para ponher ao bipartito de turno.
Convocase de novo o certame,o XI Certame, e ganha umha persoa. Os poemarios atrasados vam saíndo e o galardoado da X ediçóm segue agardando que saquem o seu, que fora premiado a finais do 2006. Um día queda sorprendido porque le que vai saír o poemario premiado o ano despois del e a sorpresa crece cando ve que o libro segundo aparece como o galardoado na X ediçóm.
A persoa acode a falar co concelheiro responsábel e atopase co argumento de que o libro o tinham que publicar os que estabam antes que eles nom tenhem nada que ver co tema.
Este foi o cambio polo que este país luitou tanto tempo, o único que queriamos era um país no que cambiaram as cousas nom que cambiaram os que facíam as cousas e sigam cos mesmos métodos que os anteriores.
Que publiquem o seu poemario e se deixem de gilipolheces, que cumpram co prometido cando convocarom o certame, porque eu creo noutra forma de facer política diferente a que temos, cambiarom cousas mas nom todas as que tinham que mudar, e a que tivemos.

2 comentários:

Zerovacas disse...

E logo pensabas que estes o ían facer moito mellor que os outros (eu si, pero é que eu sempre fun moi inxenuo)

Anônimo disse...

Aaai, política! Creo que preciso clases de como se elaboran orzamentos e como funcionan os prazos anuais e todas esas historias. Iso facilitaríame moito entender as escusas que me dan e a colgada do cartel "non hai cartos para ti pero para outras cousas iguais si".