01 outubro 2008

Amizade

Considérome umha persoa com muita sorte por estar rodeado de xente tam especial,a verdade é que som umha persoa que se atopa rodeado dum grandioso (em todos os sentidos) grupo de colegas dos sempre se pode aprender cousas e aos que sempre ando atormentando cos meus rolhos raros.
As companheiras do trabalho entrarom na minha vida há tres anos e dende o primeiro momento tratáronme como um máis,ajudandome sempre que o precisaba e ensinándome a ser o que som a nivel profesional. Som como esas irmas maiores que sempre tenhem umha palavra de animo os días que um esta triste ou dánche um tiróm de orelhas cando vem que andas metendo a zoca.
Os amigos de Maninhos somche boa xente, as súas ideias nom som as minhas mas por iso nom os podo crucificar. Com eles o melhor é pensar em outros temas cando falam de política e outros rolhos, mas tenho pasado muitos momentos boisimos temos rido muito e temos montados boas festas. E que dizer das dúas rapazas maravilhosas que dende que eramos pequenos me rodeam, com momentos bos e malos mas som dúas joias que na minha vida pintam muito.
Da xente de Compostela que dizer. Por um lado estam os da facultade, ultimamente os tenho algo abandonados, umha xente ESPECTACULAR. É certo iso que dim de que um cando marcha de casa tem umha segunda familia a que recorre nos momentos complicados, e iso fixo que conhecera a xente aos que nunca poderei olvidar e dos que nunca poderei prescindir porque cando um precisa falar som persoas que respeitam o que penso mas nom calam á hora de dicirme que estou trabucado. Canto os tenho martirizado cos meus rolhos e nunca tiverom umha mala palavra, ogalha eu resultara de tanta ajuda como o som eles para mim.
Logo estam os "energúmenos" da XA , vaia gentinha. Esas manifestaçóns , eses botelhóns em Belvís, ese descontrol etílico (que nos facía falar com calquera a mínima de cambio), a festa com eles tem outro significado. Canta xente conhecim as veces que saim com eles, com cantos grupos falamos (há istorias míticas) e cantas montamos na capitol. Xente coa que um nunca tem um momento para o aburrimento nim para pasalo mal, estar com eles fai que um se esqueza por um momento do día a día.
Por último, em Compostela há um grupo de persoas maravilhosas coas que sempre se aprende algo, cada día com eles é umha experiencia. Dende o primeiro momento em que os conhecim tratáronme dum xeito fenomenal, recibíronme cos brazos abertos e som umhas persoas excepcionais. Saír com eles de noite tem um significado especial, podes falar de cem mil cousas diferentes e sempre acabas sacando algo novo, umha ensinanza, a minha vida mudou muito dende que os conhecim porque fixéronme máis persoa e ensináronme a querer máis a Galiza (é creo que era difícil). Sempre que os chamei para algo nom dubidarom nim um momento em colaborar na liada na que os metía. Conhecim a umha persoa que podería ser ese irmao que nunca tivem e que cando falamos dalgumha cousa acontecida na nossa vida sempre acabamos dicindo estabas alí (obrigado amigo) .Som tam xeniais que até conseguirom que fora a Valga, que grandes sodes.
Tambem há umha persoa, que nom podo incluír em ningum destes grupos. Umha persoa coa que tenho pasado moi bos momentos (algum mal momento tambem tivemos), coa que tenho rido e bromeado muitas veces. Mas nos últimos tempos cometimos um grave erro, um erro que podería chegar a custar a amizade e a verdade é que creo que esa persoa coma o resto que me rodeam som necesarios na minha vida. Mereces o melhor e seguro que terás a sorte que precisas.
Sem olvidar a familia, tambem a política esa curmá vasca, que sempre respeitarom as minhas ideias e sempre me botarom umha mam e cos que tenho pasado moi bos momentos.
Por tudo isto podo considerarme umha persoa afortunada por estar rodeado desta xente. A verdade é que um nom sabe se esta a vossa altura, intentase. Nom sei como darvos as gracias por todo o que me aportades, polo apoio, os conselhos e os tiróns de orelhas (que as veces som necesarios).
Antes de despedirme dicirvos que este é o último post (salvo novidade) deste blogue. Nos vindeiros días voume de feiras a um país de outro continente, intentarei desconectar e se a volta estou com ganas voltarei a abrir a porta do castro, se nom o fago obrigado a todos os que pasachedes por aquí (sei que pouco aportei) e foi um prazer.

5 comentários:

Mario disse...

Home, xa logo parece que vas dar un pau no traballo, fuxir cos cartos e non volver máis. Volve!!! (E non abandones o blogue). Unha aperta.

Arredista disse...

Acabas de joderme o plam eu q a sexta ia a Compostela a repartir parte do roubo com vos (como eres).
O de volver habera que estudalo dependendo do q pase jejejeje.

A Raíña Vermella disse...

Temos un furado no chan que está agardando con fruicón a nosa parte do botín ;)
Ás veces damos por feita a exisencia de toda esa rede de seguridade de xente, de familia escollida voluntariamente, de tribo, que nos rodea. Explicitar o que sentimos cara el@s é algo que non facemos todo o a miúdo que deberiamos. Un bico, meu :)
P.D: non vexo a necesidade de que deixes o blog porque esteas no outro lado do océano ligando e embebedándote. Cóntanos como ligas e te embebedas!

Antonio disse...

Puxen unha ligazón ao teu blogue, a ver acabo de entrar en el e coido qeu andamos na mesma luita. Saudos

Zerovacas disse...

A ver, xa volviches, non tes excusa