13 novembro 2007

Estou de volta

Onte a noite regresei ao castro despois duns días de viagem por diversos puntos do mundo no que vivimos e ao regresar vejo que o galinheiro anda revolto cum rei que se adica a mandar calar num plam moi proprio dum senhor que pensa que segue a estar ante uns colonos del, mais iso o analizarei em vindeiras ocasións.

Do que vos vou falar hoje é do que vim estes días nos diferentes sitios os que estivem. Como algúns sabedes, estivem em varias cidades de Portugal e em Dublín e paseino em grande e volvim moi contento co que vim e conto volver num futuro.



Em Portugal estivem em Guimarães o primeiro día, a verdade é que fum porque um amigo recomendarame a cidade e a verdade é que mereceu a pena. É a cidade perfeita se queredes facer umha escapada de fim de semana, na que atoparedes um casco antigo moi bem coidado e com muitas prazas pequeninhas onde podes tomar umha cerveja nas muitas terrazas que há. Tambem atoparedes um castelo medieval (nom puidem entrar) cum aspecto espectacular e o pazo dos condes de Braga. Como vós dicía antes nom dubidedes em pasar alí um fim de semana.

Logo de Guimarães ocorréuseme pasar por Braga, nom foi moito tempo, mais gostei da cidade que vim. Visitei o seu casco histórico e a conclussom é que é umha cidade interesante.



A maior parte dos días os pasei na casa dum bo amigo no Grande Porto (OBRIGADO), a verdade é que tivem muita sorte co tempo que me acompanhou nesta viagem (sobre todo em Portugal) porque deume a oportunidade de recorrer Porto e os seus alrededores sem ter que empregar o carro. Gosto muito das cidades que tenhem a maré próxima e com bo tempo podes visitala e a ves no seu máximo esplendor e a mim foi o que me pasou nesta viagem. Porto encantoume tivem umha boa guía (Obrigado Teresa) que me daba recomendaçóns do que debía ver. Volvím encantado de Portugal e a terceira vez que vou e cada día o paso melhor.


E a última escala da minha viagem foi Dublín. Atopamos umha cidade espectacular e que com máis tempo me gostaria volver a visitar e conhecer máis de Irlanda. Atopamos umha cidade moi diferente ás que conhecemos, com edificios baijos e com muita vitalidade. Probamos as pintas de cerveja e a verdade é que alí a cerveja nos rascou menos que a que tomamos aquí, moito falamos deste tema.

Esta foi a análise da viagem que fixem. Tenho muitas fotos, estivem em plam oriental como dicíam os que me acompanharom (perdoade se em algúm momento estivem de mal humor e obrigado polo bem que o pasei estes días).

3 comentários:

Anônimo disse...

Saudaçoes dende o teu sofa favorito em Matosinhos!

como anda a resaca cervexeira logo da fin de semana entre as vikingas?

o que tinhas que ponher era a foto que tes co chumbo mirando o mapa, rodeado de turistas japonesas nos jardins do imperio, cando estivemos no Lady Diana Memorial, que moito insistias em ir!!!

Venha uma aperta, e a ver cando repetimos viaxes. Arrepiante a proclama da revolucion do easter. Como em Irlanda, como em irlanda!

Uma aperta!!!
(estou a ver que ja tes um blog tipo Hola! como o alcalde)

Mario disse...

Que pedazo viaxe te pegaches!!! Quen fose ti para volver polo pais irmao e visitar o país curmao. Gostei moito da última foto, aver se mas ensinas todas un día.

Arredista disse...

A ultima valeume um toque de atençóm no museo mais mereceu a pena jejejeje. Ja che ensinarei as fotos,tenho muitas de cartaces e pintadas interesantes.
Apertas